پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۰۳۰
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان بوشهر اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام داوطلبان عضویت در هیات مدیره این شرکت شنبه ۲۸ فروردین ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش فکرشهر، رسول زارعی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، این رویداد را بزرگترین انتخابات اقتصادی بوشهر دانست و بیان کرد: شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان علاوه بر مدیریت دارایی‌های افزون بر ۳۷۳ هزار نفر از سهامداران سهام عدالت که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند، می‌تواند در توسعه اقتصادی استان نیز نقش موثری ایفا کند و سبب افزایش سرمایه‌گذاری، اشتغال و تولید شود.

وی افزود: باتوجه به ظرفیت بسیار بالای مالی شرکت سرمایه گذاری بوشهر به ارزش بیش از ۴۸هزار میلیارد ریال این مجمع می‌تواند با ارزش آفرینی  برای سهام داران زمینه خدمت به آنها را فراهم کند و با سرمایه گذاری در پروژهای اساسی استان توسعه بیش از پیش اقتصادی را برای بوشهر به ارمغان آورد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر اعلام کرد: آن دسته از سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند و یا افرادی که سهام  شرکت سرمایه‌گذاری استان  بوشهر با نماد وسبوشهر را از بازار سرمایه خریداری کرده‌اند و متقاضی عضویت در هیات مدیره این شرکت می‌توانند در مهلت تعیین شده با مراجعه به سامانه https://setan.seo.ir  نسبت به نام‌نویسی و اعلام کاندیداتوری خود برای عضویت در این هیات مدیره اقدام کنند.

زارعی افزود: علاقمندان به شرکت در این مجمع باید حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی و مرتبط با حوزه اقتصاد، مالی، حسابداری، مدیریت و بازرگانی و تجربه کافی برای اداره امور شرکت‌ها و امور بازرگانی و سرمایه گذاری را داشته باشند تا بتوانند زمینه را برای خدمت رسانی به سهامداران و توسعه اقتصاد استان فراهم کنند.

وی گفت: براساس آخرین تصمیم شورای عالی بورس، مجامع عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به صورت الکترونیکی از نیمه دوم اردیبهشت تا نیمه اول خرداد ماه در تمامی استان‌های کشور از جمله در بوشهر برگزار می‌شود.

زارعی یادآور شد: تاریخ و چگونگی حضور سهامداران در مجمع شرکت که بصوری الکترونیکی برگزار می‌شود در روزهای آینده اطلاع رسانی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر