جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۰۹۰
جمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: با همکاری مراجع چهارگانه در خصوص پاسخ به استعلام‌ها صلاحیت ۹۸ درصد داوطلبان حضور در شوراهای شهر مورد تائید هیات‌های اجرایی قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز جمعه به نقل از محمد تقی ایرانی در نشست ستاد انتخابات استان بوشهراعلام کرد: همه شهرهای استان نیز به حد نصاب در نام نویسی انتخابات شورای اسلامی رسیده ‌اند. 

وی بیان کرد: افزایش شمار داوطلبان شرکت کننده در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و  روستا با وجود تبلیغات دشمن بیانگر استقبال مردم از امر انتخابات است.

ایرانی ادامه داد: هیات‌های اجرایی با کمترین چالش و مشکل در همه شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر تشکیل شده و تعامل مطلوبی با هیات‌های نظارت استان بوشهر وجود دارد.

وی با تاکید بر توجه به قانون رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای شورای شهرها و روستاها تصریح کرد: پاسخ استعلام از تمامی مراجع چهار گانه برای بررسی دقیق صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باید با مدرک باشد.

ایرانی گفت: دستگاه‌های دولتی طبق قانون موظف هستند امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد را با درخواست ستاد انتخابات در اختیار  فرمانداران و بخشداران قرار دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: اطلس امنیت انتخابات در استان بوشهر تدوین، تصویب و ابلاغ شده و در این راستا تشکیل کمیته امنیتی انتخابات حائز اهمیت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از هم اکنون ترفندهای خود در عرصه کم‌رنگ شدن حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد را آغاز کرده‌اند این درحالی است که حضور پرشور مردم در روز انتخابات پیروزی دیگری را برای مردم ایران و شکست سنگینی را به دشمن وارد می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر