پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۱۲۰
شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: خانواده مرحوم مهندس نصرالله عباسی عطیبه با ارسال پیامی از همدردی و همراهی مردم با این خانواده مصیبت دیده تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش فکرشهر متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

همه از خدائیم و به سوی او بازمی‌گردیم...

مشیت الهی بر این قرار گرفت که در عزای عزیزمان به سوگ بنشینیم. عزیزی که وجودش آرامش بود و حضورش صفا. او که با رفتنش آتش به جانمان انداخت و حسرتی همیشگی بر دلمان گذاشت.

 کوچ ناهنگام عزیز خانواده‌مان، مهندس نصرالله عباسی عطیبه چنان سنگین و جانکاه است که نه اکنون و نه هیچگاه در باورمان نخواهد گنجید. بدون شک اگر لطف خداوند، همدلی و مهربانی دوستان و خویشاوندان و همشهریان عزیزمان نبود تحمل این داغ فراتر از تصور و تحملمان بود و کمر راست کردن زیر بار سنگین این غم در توانمان نمی گنجید اما با وجود باصفای شما عزیزان که جلوه‌ای روشن از مهر خداوندی و نعمتی فراتر از وصف است، توانی دوباره به جان خسته و دل شکسته‌مان داد.

اینک با فرود آوردن سر تسلیم در برابر اراده‌ی خداوندی، به شکرانه‌ی محبت های شما مردمان شریف و دوستان عزیزمان سر به سجده میگذاریم.

از اینکه بخاطر شیوع ویروس منحوس کرونا امکان تقدیر و تشکر حضوری از محضر شما مهربانان فراهم نیست شرمنده‌ی شما خوبان هستیم.

از خداوند بزرگ، تندرستی و طول عمر باعزت همه‌ی شما گرامیان را مسئلت داشته، امیدواریم توفیق خدمتگزاری در شادی هایتان نصیبمان گردد.

با تجدید تقدیر و احترام- خانواده داغدار عباسی عطیبه و فامیل های وابسته

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر