جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس:
کد خبر: ۸۷۱۶۵
شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۵

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان حاضر مسئله مهم کشور سامان دادن به اقتصاد است که این مهم فقط با رونق تولید امکان پذیر است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام موسی احمدی روز شنبه با اشاره به شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها ) افزود: امروز دشمنان خارجی و داخلی به فکر ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند و تمامی برنامه‌هایشان نیز در این ارتباط متمرکز شده‌است.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از راه‌های دشمن برای نفوذ به کشور، بحث اقتصاد و تولید است به همین دلیل تحریمهای همه جانبه را علیه ایران اسلامی وضع کرده‌اند زیرا هدف آنها زیر سلطه قراردادن ملت ایران است تا منافع شان را از این طریق تامین کنند.

وی ادامه داد: در زمان حاضر تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن این است که بتوانیم اقتصادمان را سر و سامان دهیم و سر و سامان دادن به اقتصاد جز با رونق تولید امکان پذیر نیست.

احمدی یادآورشد: در بحث جهش تولید قدم‌هایی برداشته شد ولی این مطلوب و کافی نیست و برای رسیدن به هدف باید موانعی که بر سر راه تولید وجود دارد برداشته و از تولید حمایت شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای اینکه تولید رونق پیدا کند باید پشتیبانی‌هایی از آن صورت گیرد و در بحث امور مالی و ایجاد تسهیلات بانکی برای مولدان و تولیدکنندگان قدم‌های جدی برداشته، آسیب‌ها شناسایی و موانع برطرف شود.

احمدی با بیان اینکه عزم مجلس در سال ۱۴۰۰ برای پشتیبانی از تولید جزم است گفت: با توجه به توصیه‌های رهبری باید تلاش کنیم در راستای قوانینی که موانع را بزداید و پشتیبانی از تولید را تقویت کند، گام برداریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر