جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۱۹۲
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: عبدالرحیم خرمزی سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته ۲ از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش فکرشهر، عبدالرحیم خرمزی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: خیلی‌ها بزرگی خود را مدیون باشگاه بزرگ و مردمی ایرانجوان می‌دانند چراکه کار کردن در این باشگاه برای هر کسی می‌تواند یک افتخار باشد. 

وی بیان کرد: من نیز به نوبه خود برای خیلی چیزها وام‌دار این باشگاه هفتاد ساله هستم و امسال هم برای کمک به ایرانجوان با بستن یک تیم بسیار توانمند قصد داشتم در کنار دیگر اعضای مجموعه گذشته نامساعد سه چهار ساله این باشگاه را جبران و صعود به لیگ یک را عملی کنم.

خرمزی ادامه داد: با این وجود اما مشکلات درونی باشگاه و در بسیاری موارد بی تفاوتی‌ها در این مدت باعث شد که از همان روز قبل از اولین بازی، تیم از هم پاشیده شود و با اعتراض بازیکنان به خاطر گرفتن حق‌شان به اوج برسد.

وی افزود: در سایه مشکلات متعدد حتی در برخی بازی‌ها بازیکنان بدون یک روز تمرین وارد میدان می‌شدند.

 خرمزی اظهار کرد: در نیم فصل که همه تیم‌ها با یارگیری خود را تقویت کردند اکثر بازیکنان ما فسخ قرارداد کرده و از تیم ایرانجوان جدا شدند.

وی یادآور شد: من نیز اهل شانه خالی کردن حتی زیر سخت‌ترین بارها نیستم اما ارزش‌ها باید حفظ شود و می‌دانم اینجا مرغ همسایه غاز است، بنابراین استعفا خود را اعلام می‌دارم.

خرمزی گفت: در اینجا از بازیکنان، همکاران خود و بویژه هواداران ایرانجوان کمال تشکر را دارم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

ایرانجوان اکنون با ۱۵ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ دسته یک قرار دارد و با توجه به جدایی بیش از ۱۰ بازیکن موثر و کلیدی خطر سقوط با شدت این تیم را تهدید می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر