جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۲۵۶
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: استاندار بوشهر از احتمال اعمال محدودیت‌های شدیدتر در استان برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: رعایت اجرای محدودیت‌ها در استان بوشهر رضایت‌بخش نیست.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی کنترل و نظارت جدی بر رعایت اجرای محدودیت‌های اعمال شده را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیران باید شخصاً بر این مسائل نظارت کنند تصریح کرد: در محدودیت‌های جدید مدیر نباید کارمندان را اجبار کنند از شهرستان به بوشهر بیایند و این موضوع تخلف است و با مدیر برخورد می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رعایت اجرای محدودیت‌ها در استان بوشهر رضایت‌بخش نیست تصریح کرد: در صورتی که پروتکل‌ها و محدودیت‌های اعمال شده را به خوبی رعایت نکنیم با محدودیت‌های شدیدتری مواجه خواهیم شد.

وی با قدردانی از تلاش دانشگاه علوم پزشکی برای واکسیناسیون کرونا بیان کرد: با توجه به سهمیه جدید واکسن کرونا به استان، انتظار است واکسیناسیون گروه‌های اولویت دار، با سرعت و جدیت ادامه یابد.

گراوند با بیان اینکه در ارتباط با سلامت مردم با کسی تعارف نداریم، اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید وظایف خود در رابطه با مقابله با کرونا انجام دهند، فرمانداران موضوع کنترل و نظارت بر حسن اجرای محدودیت‌ها در شهرستان‌ها را با جدیت دنبال کنند.

وی با قدردانی از همراهی و همکاری نیروی انتظامی و سپاه در مقابله با کرونا گفت: همچنان کنترل ورودی‌های استان و شهرها با جدیت از سوی نیروی انتظامی دنبال شود، چرا که اگر محدودیت‌های اعمال شده و پروتکل‌ها را رعایت نکنیم باید منتظر افزایش آمار فوتی‌ها باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر