چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بر اساس آخرین گزارش سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، وضعیت کرونایی شهرستان دیلم در استان بوشهر به رنگ قرمز تیره درآمده...
کد خبر: ۸۷۳۴۳
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۵

فکرشهر: بر اساس آخرین گزارش سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، وضعیت کرونایی شهرستان دیلم در استان بوشهر به رنگ قرمز تیره درآمده و شهرستان کنگان از قرمز به نارنجی تغییر وضعیت داده است.

به گزارش فکرشهر، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: طبق آخرین گزارش سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان دیلم از قرمز به قرمز تیره به معنی حداکثر خطر، تغییر رنگ داده است که بسیار نگران کننده است.
 
دکتر سعید کشمیری افزود: همچنین براساس گزارش این سامانه، شهرستان کنگان که تا پیش از این در وضعیت قرمز بود، نارنجی شده است.
 
وی ادامه داد: بر این اساس اکنون شهرستان‌های دیر و کنگان در وضعیت نارنجی کرونایی، هفت شهرستان شامل بوشهر، دشتستان، گناوه، دشتی، تنگستان، عسلویه و جم در وضعیت قرمز و شهرستان دیلم در وضعیت قرمز تیره کرونایی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: طبق رنگ بندی‌های کرونایی، قرمز به معنای خیلی پرخطر، قرمز تیره به معنی اوج گیری بستری کرونایی، نارنجی به معنای پرخطر، زرد مساوی با خطر متوسط و آبی نماد کم خطر است.
 
دکتر کشمیری پیش از این گفته بود، با اعمال محدودیت‌های کرونایی و رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از دی پارسال به غیر از شهرستان تنگستان همه ۹ شهرستان استان بوشهر در وضعیت آبی قرار گرفتند، اما با توجه به برخی عادی انگاری‌ها و سهل‌انگاری‌ها به تدریج رنگ کرونایی شهرستان‌ها تغییر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر