شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری فردی خبر داد که در سایت دیوار بیش از 8 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود...
کد خبر: ۸۷۴۳۰
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری فردی خبر داد که در سایت دیوار بیش از 8 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود. 

به گزارش «فکرشهر» از پلیس، سردار خلیل واعظی اظهارداشت: با دریافت چند گزارش مردمی مبني بر چند فقره كلاهبرداری از سایت دیوار در شهرستان عسلویه، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي و پلیس فتا آن شهرستان  قرار گرفت.

وی افزود:  پس از بررسی های لازم  پلیس متوجه شد، فردی با درج آگهی در سایت دیوار، خود را وارد کننده لوازم خانگی خارجی معرفی و با پيشنهاد قيمت پايين تر از بازار، پس از  دريافت پول از شهروندان ديگر جوابگوی تلفن خود نبوده و نهايتا متواری می شود.

این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه طرح عملیاتی پلیس منجر به شناسایی متهم و اخذ مجوز قضائی شد، خاطر نشان کرد: ماموران فرد کلاهبردار را در مخفیگاهش در شهرستان «پارسیان» استان هرمزگان دستگیر کردند که او، در تحقیقات تکمیلی به کلاهبرداری از 10 نفر از شهروندان با وعده «تهیه لوازم خانگی خارجی ارزان قیمت» به مبلغ 8 میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر ضرورت رعایت موارد ایمنی هنگام خرید و فروش در فضای مجازی تصریح کرد: شهروندان در سایت ها و فضای مجازی فریب نخورند و مراقب و مواظب افراد کلاهبردار که وعده خرید کالا، وام، کسب و کار و... را می دهند، باشند و قبل از هرگونه اقدام، از صحت آگهی های درج شده اطمینان حاصل کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر