شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۴۳۸
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۸

فکرشهر: معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان بوشهر گفت: با راه اندازی یک هزار و ۵۴۹ تخت در قالب هتل، هتل آپارتمان، بومگردی و خانه مسافر شمار تخت‌های اقامتی استان امروز به پنج هزار و ۱۵۰ تخت می‌رسد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سکینه سالاری روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در سال ۹۹ با مشارکت بخش خصوصی پنج هتل، ۱۰ اقامتگاه بوم‌گردی و ۲۳ خانه مسافر با پراکندگی مناسب در استان بوشهر راه اندازی شده و در زمان حاضر زمینه اقامت در تمام مناطق استان برای گردشگران فراهم است.

وی برق رسانی و ایجاد راه دسترسی در روستای ساحلی حصار و توسعه زیرساخت برای ۲ روستای گردشگری جزیره جنوبی و منقل را از دیگر فعالیت‌های معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری در استان بوشهر اعلام کرد.

سالاری ادامه داد: سال گذشته مراحل اولیه ساخت سه فروند کشتی تفریحی در بوشهر آغاز شد که با بهره‌برداری از آنها، اتفاق‌های مثبتی در حوزه گردشگری دریایی استان رخ خواهد افتاد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بوشهر با اشاره به صدور چهار موافقت اصولی، بهره‌برداری از سه دفتر خدمات مسافرتی و ۲ مجمتع گردشگری و پذیرایی گفت: بخش خصوصی سال گذشته پنج هزار و ۷۵۵ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال در راستای توسعه ظرفیت‌های گردشگری در استان سرمایه گذاری کرده است.

سالاری افزود: گردشگری در سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا تحت تاثیر قرار گرفت و امکان برگزاری بسیاری از برنامه‌ها برای معرفی جاذبه‌های استان عملی نشد و در این مدت تنها یک مورد نمایشگاه گردشگری و سرمایه گذاری در این استان برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر