جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۵۳۵
جمعه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: رویداد شتاب ورزش و سلامت جسمانی ایده‌های شرکت کننده در رویداد شتاب ورزش و سلامت جسمانی که در ۲۷ اردیبهشت ماه پایان می‌یابد، برای پرورش و ثبت مالکیت فکری حمایت و راهنمایی می‌شوند.

به گزارش فکرشهر، مسعود دشتی فرد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، با بیان اینکه افراد و تیم‌های استارت‌آپی محدودیتی برای شرکت در این رویداد ندارند، افزود: صاحبان ایده می‌توانند ایده‌های خود را در محورهای نرم‌افزارهای ورزشی و مربیگری، تجهیزات و امکانات ورزشی، گردشگری ورزشی و رسانه و ورزش در سامانه www.busport.ir  ثبت کنند.

وی اضافه کرد: کارشناسان ایده‌های ثبت شده در سایت را بررسی می‌کنند و در ارتباط با شرکت‌کنندگان آنها را برای ثبت مالکیت فکری آن هدایت می‌کنند و سعی می‌شود این فرآیند تا جایی ادامه یابد تا افراد و تیم‌ها در روز دفاع از ایده‌ از حفظ مالکیت آن آسوده خاطر باشند.

دبیر رویداد شتاب ورزش و سلامت جسمانی  با بیان اینکه اختتامیه رویداد به شکل حضوری و مجازی در حضور داوران و سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود، گفت: هر چند پس از دفاع، تنها ۳ ایده برگزیده می‌شود و جوایز رویداد را دریافت می‌کنند اما حامیان و سرمایه‌گذاران به این سه ایده اکتفا نمی‌کنند و ممکن است سایر ایده‌ها را مورد حمایت قرار دهند.

دشتی فرد عنوان کرد: پارک علم و فناوری بوشهر، صندوق پژوهش و فناوری بوشهر و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، شتاب‌دهنده هاب شیراز و شرکت تعاونی آراد فناوری افق جنوب از حامیان و سرمایه‌گذاران این رویداد استارت‌آپی هستند.

وی ادامه داد: معرفی به سرمایه‌گذار برای تجاری سازی ایده، اخذ تسهیلات برای تولید محصول و حمایت از محصول تا تجاری سازی از مزایای شرکت در این رویداد شتاب است و ممکن است حامیان بر روی ایده‌ها سرمایه‌گذاری کنند و یا در قالب در اختیار گذاشتن امکانات و فضای استقرار از آنها حمایت کنند.

رویداد شتاب ورزش و سلامت جسمانی از سوی مرکز آموزش علمی و کاربردی فرماندهی انتظامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر