پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر:
کد خبر: ۸۷۵۳۶
جمعه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

فکرشهر: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: حضور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانگر پشتیبانی آنان از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به طور قطع ملت ایران با حضور خود در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری رقم می زنند تا جهانیان ببینند مردم ایران همچنان پای انقلاب، نظام و رهبری خود با قدرت ایستاده اند.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: سپاه یک مجموعه ویژه مدافع نظام و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و همین موضوع سبب می‌شد تا پاسدارانی که از ابتدای تشکیل سپاه وارد این مجموعه می‌شدند کسانی باشند که عشق به دین، اسلام، مذهب و رهبری امت در دلشان وجود داشته باشد و تا پای جان برای حفظ این ارزش‌ها ایستادگی کنند.

دشتی ادامه داد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی گروهی از انسان‌هایی که وصف بسیجی داشتند و برای دفاع از نظام و رهبر  از جان خود گذشته بودند به میدان آمدند و با تشکیل سپاه، تمام همت خود را به کار گرفتند تا این نظام نوپا را حفظ کنند.

وی اظهار کرد: آن روز که سپاه تشکیل شد هرکسی وظیفه خود می‌دانست برای حفظ اسلام، انقلاب و نظام اسلامی تمام وجود خود را هزینه کند و این انگیزه  باعث می‌شد پاسداران به جبهه بروند و از نظام اسلامی دفاع کنند.

دشتی ادامه داد: هر جا در نظام اسلامی کمبودی احساس شود که نیاز به حضور سپاه و بسیج باشد این مجموعه عظیم در آن عرصه حاضر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر یادآور شد: روزی کشور در عرصه جنگ سخت و نظامی نیازمند حضور پاسداران بود که سپاه هنرمندانه در این عرصه حضور پیدا کرد و امروز نیز سپاه و بسیج در حل مسائل مختلف امنیتی، سیل، زلزله، شیوع بیماری‌های گوناگون در صحنه حاضر است و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

دشتی ادامه داد: امروز سپاه در درون محدوده کشور و یا فقط در عرصه جنگ سخت و برخورد نظامی محدود نیست بلکه در عرصه‌های گوناگون دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حضور دارد.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد دشمنان سپاه نظامی، امنیتی، فتنه‌گران و داعشی‌ها تا دشمنانی در لباس سیاست‌مدار و یا فرهنگ را دربرمی‌گیرد.

دشتی اضافه کرد: سپاهی که ویژگی بسیجی بودن را در دوران دفاع مقدس به جهانیان نشان داد امروز نیز در مهم‌ترین مراکز علمی، صنعتی و اقتصادی خود را به عنوان یک جبهه نشان می‌دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر