جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۵۹۲
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: مدیرکل استاندارد استان بوشهر از تشدید نظارت‌های این اداره طی ماه رمضان بر روی کالاهای پرمصرف خبر داد.

به گزارش فکرشهر، محمدرحیم بهره‌مند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح طاها ویژه ماه مبارک رمضان همانند سال‌های گذشته توسط کارشناسان این اداره کل در سطح بازار استان بوشهر در حال انجام است و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استانداردها) یکی از اقدامات برجسته سازمان ملی استاندارد در سطح کشور است که در زمینه بازرسی و نمونه‌برداری از کالاهای مشمول استاندارد اجباری به انجام می‌رسد.

بهره‌مند از انجام ۷۷۰۰ بازرسی از مراکز توزیع و عرضه استان بوشهر در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح طاها در ماه مبارک رمضان به منظور آزمون و کنترل کیفی کالاهای پرمصرف از قبیل انواع فرآورده‌های لبنی، قند، شکر، روغن سرخ کردنی، آرد گندم و چای سیاه صورت می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد بوشهر با تأکید بر اینکه سلامت و کیفیت فرآورده‌های غذایی نقش مهمی در سلامت روزه‌داران عزیز دارد عنوان کرد: با نمونه‌برداری از این فرآورده‌ها از سلامت آنها اطمینان حاصل می‌شود و مردم می‌توانند با فراغ بال بیشتری خرید خود را انجام دهند.

بهره‌مند خاطرنشان کرد: همانند گذشته به کلیه مصرف‌کنندگان عزیز توصیه می‌کنم برای بررسی اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد کد ده رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و از وضعیت پروانه، نوع محصول، نام واحد تولیدی و… مطلع شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر