شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۸۷۵۹۹
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: سرهنگ اکبر محمدآبادی فرمانده انتظامی داورزن اظهار کرد: فردی که اقدام به آزار کودک هوادار تیم استقلال در شهرستان داورزن کرده بود، هم اکنون توسط پلیس فتا سبزوار دستگیر و در اسرع وقت، این متهم به مرجع قضایی شهرستان داورزن تحویل داده می شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، شب گذشته نیز رئیس دادگستری داورزن اعلام کرده بود که دستورات قضایی لازم به نیروی انتظامی و پلیس فتا برای شناسایی افراد داده شده است و به‌زودی با عاملان این اقدام، برخورد قضایی می‌شود.

باشگاه استقلال نیز روز گذشته در واکنش به انتشار این کلیپ، ضمن اظهار تاسف از این موضوع، خواستار شناسایی و برخورد قانونی مراجع ذی‌ربط با فرد کودک آزار شد و از تقدیر ویژه از این هوادار باوفا(در اولین فرصت پس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا) خبر داد.

دور رووز پیش ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که دو مرد در حال آزارو اذیت کودکی هستند که به نظر می رسد در حال چوپانی است. در این کلیپ، مردی با کشیدن گوش های کودک قصد دارد او را مجبور کند علیه استقلال شعار دهد ولی کودک علیرغم آزار، مقاومت می کند و می گوید:«من تیمم را نمی فروشم». مردان کودک آزار پس از مقاومت کودک با چاقو کار خود را ادامه می دهند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر