جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
ارسالی مخاطبین «فکرشهر»؛
فکرشهر: تعدای از اهالی منطقه فرهنگیان برازجان با ارسال نامه ای خواستار رسیدگی به مشکل برق و نوسانات شدید برق در فصل تابستان شدند...
کد خبر: ۸۷۷۱۸
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: تعدای از اهالی منطقه فرهنگیان برازجان با ارسال نامه ای خواستار رسیدگی به مشکل برق و نوسانات شدید آن در فصل تابستان شدند.

به گزارش فکرشهر، متن نامه ارسالی به شرح زیر است:

« رسانه ی مردمی فکرشهر، لطفا شما صدای ما باشید.

ما اهالی کوچه ی آزادی 22 و فرعیات آن واقع در خیابان فرهنگیان، دو  سال است که در فصل تابستان با نوسان شدید برق و ولتاژ آن و گاهی به همراه قطعی برق رو به رو هستیم که حتی در این وضعیت بد اقتصادی باعث آسیب به برخی کولرهایمان گشته است.

هم سال قبل و هم امسال که تازه اول تابستان هستیم همسایه ها، شرکت برق برازجان را از طریق تلفن 121، سامانه و اپلیکشن برق به امید بهبود وضعیت فعلی در جریان گذاشتند ولی متاسفانه اداره برق، هم در تماس تلفنی و هم با حضور در محل گفتند که سیم های تیرهای برق را دزدیده اند و این مشکلات به این دلیل است و ان شاءالله درستش خواهیم کرد.

چندبار این قول را داده اند اما..

لطفا شما به شرکت برق بگویید با حلوا حلوا کردن دهان ما در این گرما و وضعیت ناهنجار اقتصادی و گرانی هفت درصدی بهای برق شیرین نمی شود!

اگر در اسرع وقت این مشکل ولتاژ، نوسان برق و بهبود سیم کشی های تبرهای برق و ترانس بین کوچه ها بهبود پیدا نکند مطمئنا این مشکل را بدون چشم پوشی به حراست و بازرسی مرکز استان انعکاس خواهیم داد.

با تشکر از شما و مسوولینی که در فکر مردم هستند».

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر