سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار دشتستان:
فکرشهر: فرماندار دشتستان در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان اظهار داشت:  تاکنون بالغ بر ۷ هزار و ۵۴۵ نفر در شهرستان مبتلا به کرونا شناسایی شده که ۵/ ۴۳ درصد از این آمار بالغ بر ۳۲۸۰ نفر از فروردین ۱۴۰۰ تا ۵ اردیبهشت بوده که ۲۰ نفر فوتی داشته ایم و این به معنای خطری جدی است که مردم باید بدانند در شرایط خوبی نیستیم و می‌بایست پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند...
کد خبر: ۸۷۷۱۹
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: فرماندار دشتستان در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان اظهار داشت:  تاکنون بالغ بر ۷ هزار و ۵۴۵ نفر در شهرستان مبتلا به کرونا شناسایی شده که ۵/ ۴۳ درصد از این آمار بالغ بر ۳۲۸۰ نفر از فروردین ۱۴۰۰ تا ۵ اردیبهشت بوده که ۲۰ نفر فوتی داشته ایم و این به معنای خطری جدی است که مردم باید بدانند در شرایط خوبی نیستیم و می‌بایست پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

گبه گزارش فکرشهر به نقل از  روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فتح الله نوروزی تاکید کرد: هر اداره‌ای که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند در چارچوب مقررات و ایجاد محدودیت ها برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای اداری دشتستان ادامه داد: گشت های مشترک قطعاً باید فعال‌تر از گذشته کارهای نظارتی در بحث رعایت پرتکل های بهداشتی و محدودیت ها دقت لازم را داشته باشند و کنترل ورودی بخش سعدآباد توسط نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت سپاه در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: هلال احمر در راستای آموزش و آگاهی بخشی به مردم و با توزیع اطلاعیه ها در سطح بازار و در سطح شهر اقدام کند.

نوروزی با بیان اینکه ایجاد محدودیت های کرونایی در گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ حتماً باید از طریق گشت مشترک نظارت شود افزود: نیروی انتظامی و اماکن در خصوص ادامه محدودیت ها، نظارت کافی داشته باشند. 

 فرماندار دشتستان تصریح کرد: شبکه بهداشت مکلف و موظف به بررسی نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در خصوص گروه شغلی یک است یعنی اگر در گروه شغلی ۱ رعایت نشود قطعاً نسبت به پلمپ مغازه ها  بدون هیچگونه مسامحه ای اقدام کنید ضمن اینکه ماشین های دوره گرد و بازار روز نیز باید مورد کنترل از طریق شهرداری و شبکه بهداشت باشد.

 به گزارش فکرشهر، روز یکشنبه ۵  اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، جلسه ستاد مقابله با کرونا در وضعیت قرمز شهرستان شهرستان به ریاست فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان به دبیری مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور بخشداران، سرهنگ ملکوتی جانشین فرماندهی انتظامی، مدیران ادارات هلال احمر، صنعت، معدن و تجارت دشتستان، معاون اجرایی شهرداری برازجان، رییس اتاق و بسیج اصناف، معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر