پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دادستان بوشهر گفت: در پی اعلام ابتلای ۹ تبعه هندی و پاکستانی به ویروس کرونا در بوشهر، حکم قضایی برای قرنطینه‌شدن این اتباع، جلوگیری از تردد و حضور آنان در اماکن‌ عمومی صادر شد...
کد خبر: ۸۷۸۹۵
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۱

فکرشهر: دادستان بوشهر گفت: در پی اعلام ابتلای ۹ تبعه هندی و پاکستانی به ویروس کرونا در بوشهر، حکم قضایی برای قرنطینه‌شدن این اتباع، جلوگیری از تردد و حضور آنان در اماکن‌ عمومی صادر شد.

به گزارش فکرشهر، علی حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با تأکید بر مقابله با تخلفات در حوزه ویروس کرونا اظهار داشت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا یک ضرورت است و با متخلفان در این حوزه برخورد قضایی می‌شود.

وی با اشاره به شناسایی تبعه هندی و پاکستانی ابتلا به کرونا در بوشهر گفت: در پی اعلام ابتلای 9 تبعه هندی و پاکستانی به ویروس کرونا در بوشهر، دستورات قضایی برای جلوگیری از تردد آنان صادر شد.

دادستان بوشهر با بیان اینکه "حکم قضایی برای 7 تبعه هندی و 2 پاکستانی صادر شده است" افزود: در پی اعلام گزارش شبکه بهداشت شهرستان بوشهر مبنی بر مثبت بودن تست کرونای 7 تبعه هندی و 2 تبعه پاکستانی در 2 مرکز اقامتی در شهر بوشهر دستورات قضایی برای قرنطینه شدن این اتباع و جلوگیری از تردد و حضور آنان در اماکن عمومی صادر شد.

حسن‌پور بیان کرد: به منظور پیشگیری از انتشار شیوع این ویروس کرونا که نوع آن تاکنون مشخص نشده، دستورات قضایی توسط این دادستانی صادر شده است.

وی تأکید کرد: رعایت شیوه‌نامه بهداشتی برای همگان در مقابله با کرونا امری مهم و ضروری است و با کسانیکه نسبت به این مهم بی‌توجهی کنند که سبب شیوع بیماری کرونا در جامعه شود برخورد قاطع قانونی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر