جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روزهای جمعه تا یکشنبه رطوبت هوا در این استان افزایشی می‎ شود...
کد خبر: ۸۷۹۰۹
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روزهای جمعه تا یکشنبه رطوبت هوا در این استان افزایشی می‎ شود.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته جم با ۱۱ و جزیره خارگ با ۸۴ درصد به ترتیب کمترین و بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد طی امروز و فردا در ساعت‎ هایی از بعداز ظهر تا عصر علاوه بر افزایش موقتی سرعت وزش باد، افزایش ابر و احتمال وقوع ناپایداری های همرفتی در برخی نقاط شمالی و شرقی استان دور از انتظار نیست.

انصاری ادامه داد: در مدت یاد شده خلیج فارس نیز در غالب ساعت ‏ها آرام پیش بینی می شود اما در برخی ساعات بعد از ظهر پنجشنبه به سبب افزایش نسبی سرعت وزش باد، ارتفاع موج در سواحل مرکزی و جنوبی استان به طور نسبی افزایش می ‎یابد.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در ساعات بعد از ظهر گاهی افزایش ابر، وزش باد و همراه با احتمال ناپایداری‌های موقت جوی در مناطق مرتفع شمالی و شرقی استان پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر با سرعت ۸ تا ۲۸ و گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

انصاری عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در  سواحل استان۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از ظهر فردا در سواحل مرکزی و جنوبی به تدریج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‎ بینی می‌ ‏شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت۰۳:۰۶ بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۳۰، جزر دوم ساعت ۱۶:۴۸ و مد دوم ساعت ۲۲:۴۱ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر