جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۹۶۰
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی دیلم گفت: در اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده به مواد مخدر، ۶ نفر از عامل تهیه و توزیع دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  رضا اسماعیلی افزود: این طرح به منظور ارتقای امنیت اجتماعی از چهارم اردیبهشت به مدت ۷۲ ساعت در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدام‌های اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۶ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر شامل چهر معتاد، یک نفر خرده فروش و یک نفر قاچاقچی در این شهرستان شدند.

وی اظهارداشت: در این ارتباط با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری همه یگان‌های انتظامی در بازرسی از محل اختفای عاملان افیونی و تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، ۱۹ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر، آلات استعمال و دستگاه‌های توزین کشف شد.

فرمانده انتظامی دیلم گفت: پنج دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با پلاک سرقتی نیز در اجرای این طرح توقیف شدند.

وی با اشاره به تداوم اجرای این طرح از شهروندان خواست برای مقابله با عاملان افیونی که همواره با هدف سود جوئی‌های خود سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر را دارند با پلیس همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر