پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۰۴۸
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

فکرشهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه گفت: براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده مکان‌های محوری برای برگزاری مراسم معنوی شب‌های قدر در شهرهای گناوه و ریگ پیش‌بینی شده‌است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام آیت اندرزیان روز شنبه در گفت وگو با ایرناافزود: باتوجه به شرایط قرمز کرونایی شهرستان و بنا به مصوبه ستاد کرونا، مراسم شب‌های قدر در محیط باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به مدت محدود برگزار خواهد شد.

وی اظهارکرد: مصلای جمعه، جوار شهدای گمنام و آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی (ع) در بندرگناوه و جوار شهدای گمنام بندرریگ مکان‌های محوری پیش‌بینی شده مراسم معنوی شب‌های قدر در شهرستان گناوه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه گفت: علاوه بر این مکان‌های محوری، در بیش از ۵۰ نقطه از مساجد و حسینیه‌های شهرستان نیز مراسم شب‌های قدر در فضای باز و با رعایت موازین بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در شب‌های قدر، برنامه‌های مختلفی از جمله سخنرانی روحانیون، زیارت عاشورا، دعای جوش کبیر، قرآن به سر و  مداحی پیش‌بینی شده‌است.

اندرزیان یادآورشد: روزه‌داران برای حضور در مراسم معنوی شب‌های قدر، بخاطر رعایت موازین بهداشتی و حفظ سلامتی خود، ماسک، زیرانداز، سجاده و مهر همراه داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر