جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۰۷۵
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم شب قدر در حیاط و مکان‌های رو باز مساجد، مدارس و بوستان‌های استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رعایت پروتکل بهداشتی در برگزاری مراسم دینی و مذهبی ضروری است.

وی با گرامیداشت ایام شهادت حضرت علی (ع) به شب‌های قدر پرداخت و افزود: امسال بیشتر برنامه‌های ماه مبارک رمضان از طریق فضای مجازی و صداوسیما به مخاطبان ارائه شد

طاهری بابیان اینکه یکی از ویژگی‌های ماه مبارک رمضان وجود لیالی قدر است گفت: ترتیل قرآن از جمله برنامه‌های تدارک دیده‌شده در ماه مبارک رمضان است که هر روز از طریق فضاهای مجازی و صداوسیما پخش زنده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امسال ستاد ملی مقابله با کرونا، مجوز برگزاری احیای لیالی قدر به مدت ۲ ساعت در هر شب صادر کرده است.

طاهری اضافه کرد: هم‌زمان با برگزاری مراسم شب قدر به صورت زنده از صداوسیمای بوشهر پخش می‌شود که مردم می‌توانند از این ظرفیت هم استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بابیان اینکه مراسم این لیالی در همه مساجد و اماکن روباز و فضای آزاد و حیاط مدارس برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: مردم برای شرکت در مراسم شب‌های قدر حتماً لوازم شخصی از جمله مهر، سجاده، قرآن و کتاب دعا به همراه داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر