شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۱۶۳
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از افتتاح طرح آبرسانی به ۲۴ روستای این استان در قالب پویش هر هفته الف-ب ایران و هم‌زمان با حضور وزیر نیرو از طریق ویدئوکنفرانس خبر داد.

به گزارش فکرشهر، عبدالحمید حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای گذر از تابستان، مدیریت مصرف آب باید در دستور کار همه مشترکان قرار بگیرد.

وی با اشاره به تسریع در طرح‌های آبرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر گفت: قطع انشعابات غیرمجاز از جمله خانه باغ‌ها در استان بوشهر در اولویت قرار دارد.

حمزه‌پور از تکمیل پروژه‌های آبرسانی در ۲۴ روستای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طرح آبرسانی به ۲۴ روستا در استان بوشهر با اعتبار ۶۵۸ میلیارد ریال اجرا شد که هم‌زمان با حضور وزیر نیرو در قالب پویش هر هفته الف-ب ایران از طریق ویدئوکنفرانس فردا افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر طول خط انتقال این پروژه‌ها را ۲۵ کیلومتر دانست و افزود: برای اجرا این طرح‌های آبرسانی بیش از ۲۰ کیلومتر شبکه توزیع در روستاها اجرا شده است.

وی اضافه کرد: تأمین پایداری آب، رفع مشکلات شبکه آب روستاها و جلوگیری از هدر رفت آب از شبکه‌های فرسوده از اهداف طرح آبرسانی یاد شده است.

حمزه‌پور تصریح کرد: در اجرای طرح آبرسانی در ۲۴ روستای استان بوشهر ۲ هزار و ۵۳۷ خانوار با جمعیت بیش از ۱۸ هزار نفر از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: منابع آب این طرح‌ها از محل خط آبرسانی کوثر و چاه‌های تنگ‌سدر تأمین شده است.

حمزه‌پور افزود: طرح‌های مهم دیگر آبرسانی در روستاها و شهرهای استان بوشهر در حال اجرا است که امسال در ایام مختلف افتتاح و وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر