جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۲۰۶
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۲

فکرشهر: سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: پارسال با وجود تحریم‌ها و شرایط سخت کرونایی ۳۳ هزار و ۲۰۰ شغل جدید در بخش‌های دولتی، تعاونی و خصوصی ایجاد شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، مصدق کشاورزی با اشاره به افزایش بیش از دو برابری تعهدات اشتغال در سال گذشته بیان کرد: تعهد اشتغال در بخش‌های مختلف اقتصادی دستگاه‌های اجرایی این استان پارسال ۱۵ هزار شغل بود که با وجود تحریم‌ها و شرایط سخت کرونایی با همت مسئولان، کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش تعاونی و خصوصی، ۳۳ هزار و ۲۰۰ شغل ایجاد شد.
 
وی افزود: این میزان فرصت شغلی ۲۱۷ درصد بیشتر از تعهد تعیین شده است و از مجموع شغل‌های ایجاد شده پنج هزار مورد به بخش روستایی و عشایری اختصاص دارد.
 
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر همچنین با اشاره به حمایت دولت از مشاغل خانگی افزود: طرح ساماندهی و حمایت از کسب و کار‌های خانگی سال ۱۳۹۰ اجرا شده و در دولت تدبیر و امید ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به هزار و ۱۱۷ کسب و کار خانگی در استان پرداخت شده است.
 
وی عنوان کرد: تلاش شده است با پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به نوعی از اشتغال خرد و پایدار پشتیبانی شود.
 
کشاورزی درباره حمایت از واحد‌های آسیب دیده از کرونا در استان بوشهر هم گفت: تاکنون ۷۴ میلیارد تومان اعتبار برای دو هزار و ۷۳۴ طرح پرداخت و از ۶ هزار و ۱۰۰ شغل نیز حمایت شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر