جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۲۱۶
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۶

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته میزان رطوبت هوا در بندر گناوه این استان به ۱۰۰ رسید.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت جزیره خارگ، دیلم، عسلویه، بندر امام حسن و بوشهر به ترتیب رطوبت ۸۶، ۸۵، ۸۴ و ۷۸ درصدی هوا را تجربه کردند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و جم نیز به ترتیب با ۳۸ و ۲۰ درجه بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

انصاری ادامه داد: امروز تا صبح فردا با گذر امواج ناپایدار جوی در برخی ساعت‌‎ها علاوه بر افزایش موقتی سرعت وزش باد و پوشش ابر، وقوع ناپایداری‌های همرفتی بصورت بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق در برخی نقاط، بویژه روی دریا و نواحی شرقی و جنوبی استان بوشهر دور از انتظار نخواهد بود.

وی یادآور شد: از فردا تا پایان هفته دریا به طور نسبی آرام و شرایط برای ترددهای دریایی مناسب خواهد بود.

انصاری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان در استان بوشهر کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در برخی نقاط بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش ‎بینی شده است.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیربه طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش ‏بینی می‎‌شود.

انصاری عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی طی امشب  ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش‎ بینی شده‌است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد ساعت ۱۳:۲۱ و جزر  ۲۱:۵۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر