شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۲۲۵
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۵

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: ملت ایران در ۲۸ خرداد حضوری آگاهانه و هوشیارانه در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر افزود: مردم ایران به طور یقین در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حاضر می‌شوند و ما نیز وظیفه داریم در راستای تشویق مردم به حضور هرچه بیشتر در صحنه نقش آفرینی کنیم.

وی بیان کرد: اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی نشان دهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی به مجموعه متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است.

امام جمعه دیر به اهمیت روز خلیج فارس پرداخت و عنوان کرد: ملت ایران با اقتدار امنیت خود را در خلیج فارس به دست آورده و آن را با قدرت حفظ کرده و برای همه کشورهای منطقه خواهان امنیت و سلامت است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر گفت: وظیفه ما بعنوان مجریان انتخابات سلامت، شفافیت، بی‌طرفی و قانون‌مداری است.

مسعود تنگستانی افزود: به کسانی که با هیأت اجرایی انتخابات همکاری دارند تاکید شده است که تمام مسائل انتخابات را در سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت: فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم شهرستان در همه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی رعایت می‌شود و می طلبد بانیان مساجد و حسینیه ها مراسم شب‌های احیا را در فضای باز برگزار کنند.

غلامرضا ناطقی پور افزود: طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی که مورد تصویب اعضا قرار گرفته است برنامهی شب های احیا با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و در مدت زمان ۲ ساعت در فضای باز برگزار کنند.

 
 
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر