شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۳۱۶
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲

فکرشهر: فرماندارگناوه گفت: جایگاه و ارزش آموزش و پرورش و معلمان والا است و باید در جامعه بازشناسی و تبیین شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای فرهنگی، مدیران و معلمان نمونه این شهرستان افزود: هفته معلم فرصتی مغتنم است که نقش کلیدی و موثر نظام تعلیم و تربیت و آموزگاران در شکل گیری، اصلاح و هدایت جامعه و توسعه پایدار بخوبی بازگو و تشریح شود.

وی اظهارداشت: اگر نظام های جهانی را بررسی کنیم، آن دسته از کشورهایی موفق هستند که به بحث نظام آموزش و تعلیم و تربیت توجه بیشتری دارند و توانسته‌اند گام‌های موثری در توسعه پایدار بردارند.

مهرجو گفت: اهمیت و ارزش کار معلم برهیچکس پوشیده نیست و  نباید برای پرداختن به این قشر فرهیخته به یک روز و هفته خاص بسنده کنیم بلکه این مهم باید به کل سال تعمیم داده شود. 

فرماندار با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری بیان کرد: استادشهیدمطهری،  فرهیخته، اندیشمند و متفکر و فیلسوف بزرگ جهان بود و  گام‌های موثری در احیای تفکر دینی برداشته  است و در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه خواهد ماند.

امام جمعه گناوه گفت: معلم نقش برجسته و بارزی در جامعه دارد و نمی‌توان آن را نادیده گرفت زیرا که آینده هر جامعه در گرو هدایت‌گری معلمان است.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: باتوجه به اهمیت والای جایگاه علم، تعلیم و تربیت در دین اسلام، سه عامل تربیت، محیط و وراثت از عناصر تشکیل دهنده انسان است که معلمان نقشی مهم در تربیت انسان‌ها ایفا می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: فرهنگیان این شهرستان در دوران کرونایی پا به پای مسئولان و حافظان سلامت بودند و نگذاشتند تعلیم و تربیت متوقف شود.

اسکندر احمدی افزود: باید به معلم بودن خود افتخار کنیم و ارزش این شغل را بدانیم.

این مراسم همزمان در برنامه شاد برای همه مدیران و معاونان شهرستان گناوه به صورت زنده پخش شد و از خانواده‌های فرهنگی شهید ناصر رسولی و بهزاد بهمنی تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر