پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۳۴۳
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: سخنان و فرامین مقام معظم رهبری برای دولت، نظام و همه جریان‌های سیاسی فصل الخطاب و در حکم قانون است.

به گزارش فکرشهر، محمد تقی ایرانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این شرایط حساس باید از بروز مناقشه‌ها و اختلاف‌ها پرهیز و نسبت به مسائل مهم در تبعیت کامل و خط رهبری عمل کرد.

وی بیان کرد: در این برهه حساس کشور به آرامش، اتحاد، همبستگی و وحدت و یکدلی نیاز دارد و از ورود به مباحثی که باعث اختلاف افکنی و شادی دشمن و دور شدن از آرمان‌های نظام و انقلاب که همان دفاع از حقوق ملت می‌شود پرهیز کرد.

ایرانی در خصوص برخی اظهار نظرهای صورت گرفته اظهار کرد: اظهار نظرهایی که می‌شود باید در شان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باشد و نباید به شکلی اظهار نظر کنیم که از این سخنان سوء استفاده شود. 

وی تاکید کرد: همچنین جریان‌های سیاسی نباید به گونه ای اظهار نظر کنند که از موضع کارشناسی یک مسئول حتی اگر به زعم ما اشتباه است بهانه ای برای توهین و سوء استفاده شود اخلاق و ادب را در نفدهایمان باید رعایت کنیم در هر حال منافع ملی و حفظ جمهوری اسلامی بر منافع جناحی و گروهی ارجحیت دارد و همه باید این اصول را رعایت کنیم.

ایرانی اضافه کرد: نباید خوشحال باشیم که یک خدمتگزار و کسی که برای دیپلماسی زحمت کشیده حتی اگر نظر و برداشت اشتباهی دارد نباید همه سوابق و عملکرد چنین شخصی که در مقاطع مختلف خدماتی داشته را زیر سئوال برد 

وی ادامه داد: در این شرایط باید از پرداختن به موضوعاتی که باعث خدشه وارد شدن به وحدت ملی و سبب سوء استفاده دشمن می‌شود دور شد و به مسائل اصلی نظام که خدمت و حل مشکلات مردم است پرداخت.

معاون استانداری بوشهر افزود: باید بدانیم اساس استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا قوام یافته و نماد سربلندی ما در مقابل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی است. 

ایرانی با اشاره به نزدیک شدن به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور قطع تاثیرگذارترین عرصه همایش ملی ایرانیان است.

وی یادآور شد: در این شرایط حساس دنیا نظاره گر تصمیم و عملکرد ملت ایران است و همه در انتظار این هستند که این مردم چگونه عمل می‌کنند.

ایرانی تاکید کرد: باید تلاش کرد در انتخابات پیش رو با ایجاد امید و نشاط اجتماعی انتخاباتی سالم، قانونمند، رقابتی، آزاد و در تراز جمهوری اسلامی برگزار و افتخاری برای نظام و انقلاب اسلامی خلق شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر