جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۳۵۰
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: عملیات اجرایی ساختمان دانشکده کسب و کار و اقتصاد دانشگاه خلیج فارس روز پنچشنبه در آئینی با حضور معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس دانشگاه خلیج فارس روز پنج‌شنبه در این آیین گفت: احداث دانشکده از مصوبات سفر ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۷ به استان بوشهر است که امروز عملیات اجرایی ساخت آن آغاز شده است .

عبدالمجید مصلح افزود: این دانشکده در ضلع جنوبی پردیس  اصلی دانشگاه با متراژ ۴۵۰۰ متر مربع درسه طبقه  اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: دانشکده کسب و کار و اقتصاد بوشهر نخستین دانشکده‌ای است که با رویکردهای جدید و با هدف تربیت نیروی انسانی، پرورش مدیران شایسته، کارآفرین و تراز جهانی برای حوزه صنعت و بازرگانی راه اندازی می‌شود.

 رئیس دانشگاه خلیج فارس اظهارداشت: دانشکده کسب و کار و اقتصاد به عنوان بخشی از زیست بوم کارآفرینی دانشگاه، تربیت مدیران و نیروی انسانی مورد نیاز برای تجاری سازی را به عهده خواهد داشت.

وی یادآورشد: شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی در جلسه پنجم مرداد ماه ۱۳۹۹ خود باتوجه به مصوبه نود و هشتمین جلسه کمیسیون آموزش عالی با ایجاد دانشکده کسب و کار و اقتصاد با گروه‌های آموزشی مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، حسابداری و اقتصاد در دانشگاه خلیج فارس موافقت کرد.

رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: این دانشکده تا تکمیل ساختمان آن در بخشی از ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی به فعالیت خود ادامه می دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر