جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۴۰۴
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: داوطلبان و خیران این جمعیت به ارزش ۸۸۷ میلیون ریال اقلام خوراکی در قالب طرح همای رحمت شامل (بسته های معیشتی و غذای گرم) و بسته های بهداشتی در بین نیازمندان این استان توزیع کردند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، غلامرضا حاجیانی اعلام کرد: در همین راستا ۱۵۰ بسته مواد خوراکی شامل حبوبات، برنج، روغن و گوشت به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال با همت داوطلبان جمعیت هلال احمر توزیع شد.

وی بیان کرد: همچنین با همیاری خیران تعداد ۲هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم نیز به ارزش ۶۳۰ میلیون ریال پخت و در بین خانوارهای نیازمند در سراسر شعبه‌های جمعیت هلال احمر توزیع شده است.

حاجیانی یادآور شد: اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر هچنین با حضور در محل برگزاری مراسم‌ها ضمن انجام تب سنجی از شرکت کنندگان در مراسم شب‌های قدر به ارزش ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال اقلام بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده و ماسک توزیع شده است.

وی اضافه کرد: اقلام معیشتی و بهداشتی جمعیت هلال احمر در شعبه‌های بوشهر،عسلویه،دیلم، کنگان، گناوه،دیر، جم و دشتستان در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

حاجیانی هدف از اجرای طرح همای رحمت را تامین امنیت غذایی و حمایت از قشرهای آسیب پذیر و نیازمندان عنوان کرد که با همت حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر اجرا شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر