جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۴۱۲
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتخابات فرصتی برای استحکام پایه‌های کشور است و همه باید نسبت به این امر مهم احساس مسئولیت کنند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه خود با اشاره به محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز معلم و کارگر افزود: برخی‌ها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به دنبال دلسرد کردم مردم از حضور در صحنه انتخابات هستند.

وی بیان کرد: روز جهانی قدس روز اتحاد مسلمانان، افشای جنایت صهیونیست‌ها، دفاع از اسلام و ملت فلسطین و حرکت همه جانبه جهان اسلام برای محو این جرثومه فساد و جنایت جهانی است.

وی ادامه داد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز قدس است و مسلمانان با روزه داری و جلب عنایات الهی و اقتدار به شخصیتی معنوی، حرکتی بسیار شکوهمند به وجود می‌آورند که سرانجام در آینده نزدیک منجر به نابودی رژیم ظالم، جنایتکار و غاصب صهیونیستی می‌شود.

صفایی بوشهری اضافه کرد: راه حل مؤثر رفع مشکل فلسطین، اتحاد و مقاومت هر چه تمام‌تر مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس و حمایت همه جانبه تمام کشورهای اسلامی از آن مردم عزیز و مظلوم است.

وی تاکید کرد: سپاه قدس و شهید سرافراز قاسم سلیمانی مایه عزت و صیانت اسلام است و نباید مسئولان آن را نادیده بگیرند چون نظام مقدس جمهوری اسلامی یک مجموعه واحد است.

امام جمعه بوشهر بصیرت و مقاومت را یکی از آموزه‌های دین اسلام عنوان کرد و گفت: بصیرت به روشنی و صحیح مسائل را شناختن و فریب نخوردن و مقاومت به این معنی است که در عرصه تهاجم ظالمانه دشمنان داخلی و خارجی از حریم هویت دینی و ملی خود دفاع کردن است.

وی یادآورشد: دشمنان جهان اسلام، ایران اسلامی و انقلابی با تهاجم گسترده خود به انواع سخت و نرم به دنبال تخریب اعتقادهای اسلامی و انقلابی و در پی بیگانه پرستی و زدودن استقلال کشور و ایجاد وابستگی همه‌ جانبه هستند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: تنها راه مقابله با دشمن، بصیرت و مقاومت در پرتو ولایتمداری و تابعیت از رهبر معظم انقلاب است.

وی  با یان اینکه معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند گفت: معلمان مسئول انتقال اندوخته های علمی و میراث علمی بشر به نسل بعد هستند و باید این داشته‌های علمی خود را با امانت، توانایی و مهارت تمام به نسل بعد منتقل کنند.

صفای بوشهری کارگران را ستون اصلی تولید و اقتصاد کشور نامید و گفت: این قشر از جامعه حق بزرگی در جمهوری اسلامی ایران دارند و باید به خوبی حمایت شوند.

وی عید فطر را عید پاکی و معنویت تولد یافته از روزه‌داری و طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان ذکر کرد  که باید روزه دار آن را حفظ کند و خود را از گناه باز دارد و زندگی سراسر ایمان، تقوا و اخلاق داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر