پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۸۸۴۴۴
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۳

فکرشهر: سخنگوی ستاد کرونا با اشاره به مصوبات امروز ستاد گفت: در ارتباط با تردد بین استانی در روزهای منتهی به عید فطر از سه شنبه ( ۲۱ اردیبهشت) ساعت ۲ بعد از ظهر تا شنبه (۲۵ اردیبهشت) ۱۲ ظهر منع تردد در همه شهرها با رنگ‌های قرمز، زرد و نارنجی داریم.

به گزارش فکرشهر از انتخاب، رییسی ادامه داد: جریمه تردد در شهرهای قرمز یک میلیون تومان، در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و شهرهای زرد نیز که قبلا جریمه نداشت اما مصوب شد ۵۰۰ هزار تومان برای جریمه در نظر گرفته شود. بنابراین تردد ممنوع است و اگر تخلفی صورت گیرد جریمه شامل حال او می‌شود. یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای کنترل ویروس‌های جهش یافته که در کشور مشاهده شده مانند جهش هندی و آفریقایی، منع تردد است.

وی افزود: درباره فعالیت مشاغل در شهرهای قرمز فقط مشاغل گروه ۱ و در شهرهای نارنجی مشاعل گروه ۱ و ۲ فعال بودن که تصمیم گرفته شد مشاغل گروه ۱ و ۲ در شهرهای نارنجی و قرمز به مدت ۲ هفته فعال باشند؛ اما اگر صنفی دچار تخلف شود جریمه شدیدتر شده است؛ به این صورت که تخلف صنف در شهر قرمز موجب می‌شود به مدت ۳ هفته پلمب شود که این مدت برای شهر نارنجی ۲ هفته است‌.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر