سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۴۵۸
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

​فکرشهر: مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر گفت: از اسفندماه سال گذشته تاکنون ۲۰ هزار دانش‌آموز بوشهری و خانواده‌های آنها در اردوی‌های راهیان نور که به روش مجازی برگزار شد، شرکت کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سرهنگ عبدالهادی صبحانی خواه روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: اردوی راهیان نور مجازی در استان بوشهر از ۱۳ اسفند ماه ۹۹ آغاز شدهاست و بر اساس جدول زمان‌بندی‌ بسیج دانش‌آموزی، این اردوها به صورت جداگانه درهفته‌های گذشته ویژه شهرستان‌های مختلف برگزار شده‌است.

وی افزود: دانش‌آموزان علاوه بر شبکه شاد این برنامه فرهنگی را از طریق نرم افزار موبایلی "یاد" نیز دنبال کردند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر بیان کرد: اپلیکیشن یاد تاثیر بالایی در بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ارتباط دانش‌آموزان در فضای مجازی با این مفاهیم دارد و دانش آموزان می‌توانند دلنوشته‌های خود را در راهیان نور در این اپلیکیشن قرار دهند.

صبحانی خواه اظهار کرد: برگزاری مجازی اردوهای راهیان نور این فرصت را فراهم کرده‌است تا خانواده‌ها هم بتوانند به همراه فرزندانشان از این فضای فرهنگی استفاده کنند و در این قالب با هدف تشویق دانش‌آموزان و خانواده‌ها مسابقاتی نیز طراحی و اجرا شده‌است.

مسئول سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر یادآور شد: با هماهنگی‌هایی که در قرارگاه  راهیان نور دانش‌آموزی صورت گرفت، مقرر شد امسال نیز اردوها بصورت مجازی و در بستر برنامه شاد انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر