جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۵۰۹
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا تا پایان هفته وضعیت جوی و دریایی این استان آرام پیش‌بینی می‎شود.

به گزارش فکرشهر، هادی سالاری در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز در برخی ساعت‎ها به سبب وزش باد، دریا تا حدودی متلاطم خواهد بود ولی از فردا تا پایان هفته وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعت‌‎ها آرام است.

وی بیان کرد:  طی این مدت، غبار محلی، گاهی وزش باد و طی صبحگاه نیز در برخی نقاط مه رقیق از پدیده‌های غالب در سطح استان پیش بینی می‌شود.

سالاری ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر و به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و امروز در قسمت های جنوبی استان گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

سالاری عنوان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در مناطق جنوبی طی امروز گاهی تا ۱۵۰ سانتی‌متر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۳۰ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۴۷، جزر دوم ساعت ۱۴:۴۵ و مد دوم ساعت۲۰:۱۰خواهد بود.

سالاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بندر امام حسن شهرستان دیلم با ۲۰ و برازجان و عسلویه با ۳۹ درجه سانتی‌گراد بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

وی افزود: در این مدت گناوه، عسلویه و بوشهر به ترتیب با ۹۵، ۹۴ و ۸۹ درصد بیشترین میزان رطوبت و جم با ۱۵ درصد کمترین میزان رطوبت را تجربه کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر