جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۵۷۸
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

 فکرشهر ـ مصطفی منفرد: صبح امروز ـ دوشنبه، 20 اردیبهشت ماه 1400 ـ کارگاه تولیدی صنایع سلولزی «آرسن» از سوی بخش خصوصی بومی در جزیره خارگ افتتاح شد.

به گزارش «فکرشهر»، مدیرعامل این کارگاه ـ میثم اسماعیلی ـ در حاشیه افتتاح کارگاهش گفت: این مجموعه به پشتوانه توان و سرمایه گذاری و به کارگیری نیروی توانمند بومی هم اکنون در آغاز سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، فعالیت خود را در زمینه تولید دستمال کاغذی و ماسک با کیفیت بالا و هزینه مقرون به صرفه آغاز کرده است. 

اسماعیلی افزود: با توکل بر خدا و حمایت های مسوولین و همشهریانمان در نظر داریم تا ضمن گسترش بستر تولید و توزیع محصولات «آرسن»، توسعه و تنوع محصولات را در برنامه کاری قرار دهیم که در این خصوص به زودی طی ماه های آتی، تولید انواع شوینده های خانگی برای رفع نیازهای بهداشتی شهروندان خارگ با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت به مرحله اجرا می رسد.

در این مراسم که علاوه بر امام جمعه، بخشدار ویژه، رئیس روابط عمومی و رئیس حراست عملیات عمومی خارگ، جمعی از مسوولین و فعالین جزیره نیز حضور داشتند، حاضرین بر لزوم حمایت از بخش خصوصی بومی و رونق تولید در جزیره خارگ تاکید کردند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر