پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۵۸۳
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: تمام ورودی‌های استان بوشهر برای پیش گیری از شیوع ویروس کرونا  از فردا (سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت) به مدت ۴روز بسته می‌شود.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا برای ایجاد محدودیت‌های جدید تردد در آستانه عید سعید فطر گفت: همه ورودی‌های استان در تمام شهرستان‌های با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد از عصر سه شنبه (۲۱ اردیبهشت) تا روز شنبه (۲۵ اردیبهشت) مسدود می‌شود.
 
وی افزود: تصمیم گرفت شد تا کارکنان اداره‌ها که از خارج شهر بوشهر می‌آیند نیز از روز چهارشنبه وارد بوشهر نشوند و دورکاری محسوب می‌شود؛ مگر کارکنان مراکز خدمات رسان مانند نیرو‌های نظامی و انتظامی، درمانی و کارکنان رسانه که با تصمیم مدیر آن سازمان استثناء هستند.
 
استاندار بوشهر با تاکید بر پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی در تعطیلات عید فطر، بیان کرد: طبق آمار‌ها، دورهمی‌ها و دید و بازدید‌ها عامل اصلی شیوع کرونای انگلیسی بوده است، پس در روز‌های تعطیلی عید فطر از دید و بازدید‌ها پرهیز کرده و سعی کنیم از طریق تلفن از احوال هم جویا شویم.
 
گراوند گفت: نماز عید فطر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی و با تعداد محدود افراد در محیط باز برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر