جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
به گزارش «فکرشهر»، در ابتدای این نشست که موارد کلی و جزئی اعم از مدت و شرایط قرارداد، تاریخ حضور شرکت کشتیرانی والفجر در جزیره خارگ و…، به بحث و بررسی تخصصی گذاشته شد...
کد خبر: ۸۸۶۳۲
سه‌شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: رئیس شورای شهر و شهردار خارگ با معاونین بازرگانی، امور فنی، حراست، نیروی انسانی و اداری و روابط عمومی شرکت کشتیرانی والفجر دیدار و پیرامون حضور این شرکت در مسیر تردد دریایی خارگ و خدمت رسانی به شهروندان این جزیره مذاکره و گفت و گو کردند.

به گزارش «فکرشهر»، در ابتدای این نشست که موارد کلی و جزئی اعم از مدت و شرایط قرارداد، تاریخ حضور شرکت کشتیرانی والفجر در جزیره خارگ و…، به بحث و بررسی تخصصی گذاشته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ در این نشست با تقدیر از دفتر نماینده مجلس و نماینده شرکت ملی نفت برای پیگیری این موضوع و هماهنگی این نشست، گفت: حل معضل تردد به عنوان یکی از بزرگ ترین دغدغه های شهروندان و مجموعه شورا و شهرداری خارگ، همواره طی دوره پنجم شورای شهر مورد مطالبه جدی قرار گرفته است و هم اکنون به عنوان یک نیاز اساسی مطرح است.

«یوسف وطن دوست» ادامه داد: با توجه به حسن سابقه شرکت کشتیرانی والفجر که در سال های نه چندان دور با ارائه خدماتی شایسته و باکیفیت در حوزه تردد دریایی یاری رسان اهالی خارگ بود، امید داریم تا با انجام توافقات و فراهم سازی مقدمات حضور ایشان در جزیره خارگ، شاهد رفع معضل تردد دریایی باشیم.

شهردار خارگ نیز گفت: بنده از ابتدای ورود به جزیره خارگ مشکل مردم را در بحث تردد لمس کرده و بر خود وظیفه دانستم تا در حد توان پیگیر رفع آن باشم. خوشبختانه رویکرد اعضای محترم شورای اسلامی شهر نیز بر این امر بود تا با همتی جدی و با به کارگیری تمام توان نسبت به حل این مشکل پیگیری و اقدامات لازم را به عمل آوریم.

«عبدالحمید صفایی» افزود: هم اکنون مجموعه شورا و شهرداری خارگ آمادگی کامل را دارد تا با هم افزایی و همکاری، حضور شرکت کشتیرانی والفجر را در جزیره خارگ تسهیل و تسریع سازد تا به امید خدا شاهد کاهش و برطرف شدن معضل تردد دریایی اهالی صبور خارگ باشیم.

نمایندگان شرکت کشتیرانی والفجر نیز با استقبال از حضور در خارگ، با توجه به شرایط و هزینه های نگهداری شناور در جزیره، خواستار حمایت همه جانبه دستگاه ها و ارگان های مستقر در جزیره در راستای خدمت رسانی شایسته به مردم شریف خارگ شدند و ابراز امیدواری کردند تا با فراهم سازی بستر و شرایط، حضور این شرکت در خارگ تسریع یابد. همچنین مقرر شد تا پس از بررسی تکمیلی جزییات، شرایط و مستندات از سوی آن شرکت برای توافق نهایی به شورای اسلامی شهر خارگ ارسال شود.
 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷
اقای شهردار که از بس با پرواز و هواپیما تردد کرده واقعا مشکل و معضل کشتی و تردد دریایی رو لمس کرده ریس شورا هم که واقعا دلسوز مردم هست تو کارنامه 4ساله اش دستاورد بسیار داشته و پروژه های بزرگی رو انجام داده ولی روی کاغذ .الان هم میخاد با این اخبار و عکس ها وانمود کنه کشتیرانی والفجر نه بخاطر سود و درامد بلکه بخاطر گل روی شهردار و ریس شورا که مشکل تردد دریایی رو خیلی لمس کردن داره کشتی میاره برای مردم نجیب و اصلا هزینه ایی هم نمیخاد .مثل تمام پروژه های روی کاغذ این پروژه هم برای مردم مشخص میشه ولی به خیلی ها باید گفت خداحافظ شورا و خدا حافظ جزیره مرجانی و البته خدا حافظ پرواز
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر