پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۶۴۰
سه‌شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از اعمال محدودیت های جدید کرونایی در تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: جریمه یک میلیون تومانی در انتظار خودروهایی است که به شهرهای قرمز و 500 هزار تومانی خودروهایی که به شهرهای نارنجی تردد دارند.
 
به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ «حیدر سوسنی» اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا برای این ایام محدودیت هایی در نظر گرفته شده است که از ساعت 14 روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه تا ساعت 12 روز شنبه 25 اردیبهشت ماه همزمان در سراسر کشور محدودیت های تردد اعمال خواهد شد.

سرهنگ سوسنی با درخواست از مردم در خصوص همکاری با برادران خود در نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: از مردم عزیز خواستاریم که همچنان با برادران خود در نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای این محدودیت ها همکاری های لازم را داشته باشند. و در این ایام از هرگونه سفر پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه برای اجرای محدودیت های کرونایی در عید فطر همکاران ما در تمامی ورودی و خروجی های شهرهای مختلف استان مستقر شده اند، عنوان داشت: در این ایام ناوگان های عمومی، خودروهای امدادی و خدمات رسان می توانند تردد کنند، این محدودیت ها برای خودروهای شخصی است و با هرگونه تردد در ورودی شهرها اعمال قانون صورت می گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر