جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۶۶۵
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف محموله بزرگ قاچاق از یک شناور در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید ویژه‌ای را در زمینه مقابله و مبارزه با کالای قاچاق داشته‌اند و ما نیز در این مسیر حرکت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا دریابانان کنگان با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در یک شناور و احتمال تخلیه غیر مجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناور شدند.

فرمانده مرزبانی بوشهر افزود: پس از بازدید مأمورین از شناور توقیفی، تعدادی کالای خارج از مانیفست و قاچاق شامل ۹۰ دستگاه کیس کامپیوتر، ۶۶۰ دستگاه مودم وایرلس، ۵۵ دستگاه مانیتور، ۷۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل، ۴۶۰ قطعه لوازم یدکی خودرو، پنج هزار عدد لوازم بهداشتی، ۶۰ دستگاه لباسشویی و… کشف شد.

وی ارزش ریالی کالای مکشوفه را برابر نظریه کارشناسان ۵۵ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار رضایی‌نژاد خاطرنشان کرد: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر