جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۶۹۰
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مقاومت و دفاع حق مشروع و انسانی مردم فلسطین و حمایت جهانی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان از آن‌ها ضروری است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، آیت‌الله صفایی بوشهری در محکومیت عملیات تروریستی در افغانستان و جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از عملیات دفاعی مبارزان فلسطینی با صدور پیامی بیان کرد:  بار دیگر شرارت و آتش جنایات ضد بشری در دو منطقه مظلوم اسلامی یعنی افغانستان و فلسطین اشغالی موجب به شهادت رسیدن ده‌ها کودک، نوجوان و جوان مسلمان شد.
 
وی افزود: در افغانستان دختران محترم و دانش آموز به دست گروه‌های تروریستی امریکایی به خاک و خون کشیده شدند و در فلسطین اشغالی، مسلمانان بی گناه و مقاوم مورد تهاجم زمینی و هوایی رژیم پلید، سفاک، بی هویت و غاصب اشغالگر قدس قرار گرفته و بسیاری از مردم عزیز آن منطقه شهید و مجروح شده‌اند.
 
امام جمعه بوشهر عنوان کرد: همه این جنایت‌ها با هماهنگی و حمایت امریکای جهان خوار و همدستی کشور‌های استعمارگر اروپایی و سکوت مجامع حقوق بشری و برخی از کشور‌های مرتجع عربی رخ می‌دهد و طرح عادی سازی روابط کشور‌های عربی با آن رژیم نامشروع و جنایتکار با سردمداری امریکا نیز در حال اجراست.
 
وی تاکید کرد: بی تردید مقاومت و دفاع نظامی مناسب، حق مشروع و انسانی مردم فلسطین است.
 
آیت‌الله صفایی بوشهری ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس و همچنین عملیات تروریستی در افغانستان، بیان کرد: حمایت خود را از عملیات دفاعی و مقابله به مثل رزمندگان فلسطین اعلام داشته و همه مردم آزاده جهان به ویژه مسلمانان را به توصیه مهم مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» که عبارت است از «تداوم مقاومت در داخل سرزمین‌های فلسطین و تقویت خط جهاد و شهادت» و «حمایت جهانی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان از مجاهدین فلسطین» جلب می‌کنم.
 
وی گفت: از خداوند می‌خواهیم هرچه زودتر رژیم غاصب، ظالم و جنایتکار صهیونیستی و گروه‌های ترویستی محو و نابود شوند و جهان به ویژه سرزمین‌های اسلامی از شرارت‌های آن جرثومه‌های فساد و تباهی رها گردد. یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و شهدای مقاومت را گرامی می‌داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر