جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۷۰۰
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر شود، دشمنان مایوس‌تر خواهند شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث خواهد شد شخصی که رئیس جمهوری می‌شود، بتواند اختیار و قدرت چانه زنی بیشتری درعرصه بین‌المللی و در دفاع از حقوق ملت داشته باشد.

وی بیان کرد: اگرچه مردم مشکلات اقتصادی و گلایه از گرانی‌ها دارند، اما این مسایل نباید باعث شود تا با انتخابات قهر و حضور در پای صندوق‌های رای کمرنگ شود.

حسینی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به نکاتی مهم اشاره کردند که در درجه اول مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات از تاکیدات ایشان بود.

امام جمعه گناوه بیان کرد: انتخاب فرد اصلح و تقوای انتخاباتی از نکات مهم است که در این دوره باید به آن اهمیت وافر داده شود.

وی با اشاره به مذاکرات وین گفت: باید همه به امنیت، اتحاد و انسجام کشور کمک کنیم و در صحبت کردن و موضع گیری‌ها ،جناح‌ها و احزاب و افراد را مورد تهمت قرار ندهیم.

رکنی حسینی افزود:  نقد منصفانه و عاقلانه هیچ اشکالی ندراد اما توهین کردن و تخریب افراد جایز نیست.

وی بیان کرد: فلسفه روزه رسیدن به تقوای الهی است و این مهم باید در همه عرصه‌ها مدنظر قرار گیرد.

امام جمعه گناوه، میزان زکات فطریه مردم این شهرستان را به ازای هر نفر از خانواده‌ای که فقیر نباشد ۱۸۰ هزار ریال اعلام کرد.

رکنی حسینی از خانواده‌ها خواست تا در ازدواج فرزندان خود سخت گیری نکنند و از چشم هم چشمی پرهیز کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر