جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۷۰۱
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به آغاز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: امید می‌رود با آغاز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری فضای انتخاباتی در کشور رونق بیشتری بگیرد و شور اشتیاق در این حوزه که از مهمترین عرصه‌های تصمیم‌گیری برای آینده کشور است با مشارکت حداکثری رقم بخورد.

به گزارش فکرشهر، محمدتقی ایرانی برگزاری انتخابات سالم، قانونمند با حضور حداکثری مردم را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: تمهیدات لازم برای انتخابات پرشور در 28 خرداد در استان بوشهر فراهم شده که امید می‌‌رود انتخابات کم حاشیه و بدون مشکلی را پیش‌رو داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، تعداد عوامل اجرایی انتخابات در استان بوشهر را 25 هزار نفر دانست و خاطر نشان کرد: این عوامل وظیفه برگزاری انتخابات و اخذ رأی در 28 خرداد ماه دارند که اقدامات و هماهنگی‌های لازم و مناسبی از سوی هیئت‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان بوشهر انجام شده است.

ایرانی، آمار واجدان شرایط انتخابات 28 خرداد را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: از یک‌میلیون و 184 هزار نفر جمعیت استان بوشهر وجدان شرایط این دوره از انتخابات 796 هزار نفر است که 479 هزار نفر جمعیت شهری و 317 هزار نفر جمعیت روستایی تشکیل داده‌اند.

وی، استان بوشهر در عرصه انتخابات را نسبتاً جوان دانست و اضافه کرد: فراهم کردن امکانات برای انتخابات 28 خرداد از ماه‌ها قبل در حوزه زیر ساخت سیستم الکترونیکی، تأمین مکان و اقلام اخذ رأی آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، با بیان اینکه شیوه تبلیغات در این دوره از انتخابات متفاوت شده است گفت: مردم با یک نگاه جدی‌تر وارد عرصه انتخابات می‌شوند و کاندیداها در فضای مجازی مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و باید پاسخگوی مطالبات و سوال‌های مردم به صورت شفاف باشند و این عرصه باید برای حضور مردم در عرصه انتخابات کمک کند.

ایرانی، اولویت مردم در نظرسنجی‌ها و رصد فضای مجازی، کماکان در حوزه کرونا دانست و خاطر نشان کرد: اولویت بعدی مردم، توجه ویژه به کنترل تورم، گرانی، حل مشکلات معیشتی، اقتصادی و اشتغال است.

وی، با بیان اینکه اقتدار ایران با حضور حداکثری ملت در پای صندوق‌های رأی مشخص می‌شود افزود: باید زیرساخت‌های لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات بیش از پیش تقویت شود چراکه انتخابات با حضور مردم معنا پیدا می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، با اشاره به اینکه مجموعه‌ای از عوامل سبب می‌شود مردم با آرامش پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یابند تصریح کرد: در استان بوشهر تمهیدات لازم اندیشیده شده و اطیمنان خاطر داده می‌شود که انتخابات با تمام شرایط بر اساس تراز انقلاب اسلامی، قانونمند، آزاد، بی‌طرفانه و با حفظ امانت‌داری برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر