شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۷۶۶
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: یکی از مخاطبان با ارسال نامه ای خواستار رسیدگی مسوولان در رابطه با مسدود کردن یکی از مسیرهای فرعی شهر برازجان شد.

به گزارش فکرشهر، متن نامه ارسالی به شرح زیر است:

«از شما در سایت «فکرشهر» می خواهم که لطفا صدای ما را به گوش مسوولین خصوصا فرماندار برسانید. 

از تعطیلات عید یکی از راه های برازجان به بوشهر بعد از شهرک صنعتی و کنار پمپ گاز، با ریختن خاک بسته شده و هنوز هم بازش نکرده اند. 

اول این که دلیل بسته شدن این راه چیست؟! راهی بین جاده ای که وقتی از بیابان مسیر گناوه به برازجان می‌رسی برای رفتن به مسیر بیابانی برازجان به بوشهر از آن عبور می‌کنی اصلا چرا باید بسته شود؟ این مسیر که اصلا کاری با ورودی برازجان ندارد که به بهانه کرونا بسته شده است.

از طرفی راننده ها بعد از این که می آیند و می بینند راه بسته شده است توی جاده دنده عقب برمی‌گردند تا برسند به یک راه خاکی که درست شده و از آنجا توی جاده بوشهر بروند. 

توی همین دنده عقب گرفتن ها  تا حالا ما که در شهرک صنعتی کار می‌کنیم چندین بار نزدیک بوده تصادف کنیم و یا شاهد بودیم که نزدیک بوده تصادفی رخ بده آن هم فقط از روی یک کاری که معلوم نیست برای چی انجام شده است؟ 

یک موضوع دیگر، در همین قسمت تابلوهای جاده ای هست که همشون شکسته شدند و کسانی که در این مسیر رفت و آمد همیشگی ندارند گم شده و راه را اشتباه میروند و دوباره برمی‌گردند. 

واقعا اگه کسی جانش را تو این نقطه از دست بدهد  چه کسی پاسخگو هست؟ امیدوارم تا اتفاقی نیافتاده این مشکلات حل شود.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر