جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهرهای کنگان، خورموج، برازجان، اهرم، دیر و عسلویه این استان از ۴۰ درجه سانتیگراد عبور کرد...
کد خبر: ۸۸۸۸۴
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهرهای کنگان، خورموج، برازجان، اهرم، دیر و عسلویه این استان از ۴۰ درجه سانتیگراد عبور کرد.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت کنگان دمای ۴۴، خورموج و برازجان ۴۳ و اهرم، دیر و عسلویه نیز دمای ۴۲ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

وی بیان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته رطوبت هوا در شهرهای گناوه، خارگ و بوشهر به ترتیب ۹۰، ۸۷ و ۸۵ درصد گزارش شد.

انصاری ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا سه شنبه در بیشتر ساعت‌‎ها شرایط جوی و دریایی استان بوشهر به نسبت آرام است اما روز چهارشنبه بتدریج بر سرعت وزش بادهای شمالی روی دریا افزوده می‌شود.

وی گفت: با تداوم وزش بادهای شمالی طی روز پنجشنبه، سواحل این استان در برخی از ساعت‌ها متلاطم خواهد بود.

انصاری ادامه داد: از امروز تا روز سه شنبه، غبار محلی، در ساعت‌هایی از بعد از ظهر وزش باد و طی صبحگاه نیز در برخی نقاط مه رقیق از پدیده‌های غالب در این استان پیش بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد متغیر، گاهی جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در ساعت‌هایی از بعد از ظهر تا ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش ‏‎بینی شده‌است.

انصاری افزود: در مدت یاد شده ارتفاع موج در سواحل استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ و در ساعت‏‌هایی از بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد، جزر اول ۰۳:۴۰ ، مد دوم ۱۱:۰۵ و جزر دوم ۱۷:۰۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر