شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با آغاز دور جدید گرما در این استان، دمای هوا در شهر برازجان به ۴۸ درجه و چهار شهر دیگر به ۴۵ درجه سانتیگراد رسید...
کد خبر: ۸۹۲۲۶
شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با آغاز دور جدید گرما در این استان، دمای هوا در شهر برازجان به ۴۸ درجه و چهار شهر دیگر به ۴۵ درجه سانتیگراد رسید.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مدت یاد شده خورموج، اهرم، عسلویه و دیلم دمای ۴۵ و جم و بندر امام حسن شهرستان دیلم دمای ۴۳ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای دیر، بوشهر، عسلویه، خارگ به ترتیب رطوبت ۹۵، ۹۲، ۹۱ و ۸۳ درصد و جم و برازجان نیز به هفت درصد رسید.

انصاری ادامه داد: براساس پیش‎ بینی‌ها روند افزایشی دما و رطوبت در استان بوشهر برای روزهای آینده همچنان تداوم خواهد داشت.

وی گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا اواسط هفته در بیشتر ساعت‌‎ها وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام است.

انصاری اظهار داشت: در این مدت وزش ملایم باد در ساعت‏‌هایی از بعدازظهر، غبار محلی و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان بوشهر روی دریا پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی افزایش ابر و در بعد از ظهر با وزش ملایم باد و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش‏‌بینی شده‌است.

وی بیان کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در ساعت‌‏هایی از بعدازظهر تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‎ ‏بینی می‏‌شود.

انصاری افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۰۵، جزر اول ۱۲:۰۰، مد دوم  ۱۷:۴۰ و جزر دوم  ۲۳:۴۵ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر