پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۲۸۲
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با وارد مدار شدن همه آب‌شیرین‌کن‌های در دست اجرای استان، وابستگی استان بوشهر به آب استان‌های هم‌جوار ۳۰ درصد کاهش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، عبدالحمید حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وابستگی حدود ۹۰ درصدی استان به آب استان‌های همسایه اظهار داشت: در راستای تقویت زیرساخت‌های تأمین آب استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

وی تأمین آب استان بوشهر از طریق آب‌شیرین‌کن را یکی از اولویت‌های مهم دانست و ادامه داد: با تکمیل طرح‌های در دست اجرا، روزانه ۱۵۰ هزار متر مکعب آب از طریق تأسیسات آب‌شیرین‌کن استان تولید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه کرد: در حال حاضر در شهرهای بوشهر، کنگان و لاور ساحلی دشتی روزانه بیش از ۳۵ هزار مترمکعب آب شرب از طریق آب‌شیرین‌کن، تولید و وارد شبکه آبرسانی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر خاطرنشان کرد: هزار میلیارد تومان در تأسیسات آب شیرین‌کن استان بوشهر سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

حمزه‌پور از تکمیل آب‌شیرین‌کن‌های استان تا پایان سال جاری خبر داد و اضافه کرد: با وارد مدار شدن این تأسیسات، وابستگی استان بوشهر به آب استان‌های همجوار ۳۰ درصد کاهش می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر