پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:شهردار برازجان از آغاز تشریفات قانونی طرح تعریض پل والفجر خبر داد...
کد خبر: ۸۹۲۹۸
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

فکرشهر:شهردار برازجان از آغاز تشریفات قانونی طرح تعریض پل والفجر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، محمدحسن محمدی اظهار داشت: پل والفجر به دلیل قرار گرفتن در نقطه‌ی آغاز محور مواصلاتی شهر برازجان به مناطق گردشگری امام‌زاده ابراهیم، منابع سرکره، گندم ریز و البته شهرستان‌های تنگستان، دشتی، کنگان، عسلویه و... از دیرباز به عنوان یک محور پرترافیک شناخته می‌شود که با افزایش حجم ترددها، نیاز به ارتقاء ظرفیت این پل به یک ضرورت تبدیل شده است.

وی ادامه داد: گسترش محدوده‌ی مسکونی شهر برازجان به سمت منطقه‌ی جنوب رودخانه‌ی فصلی آردو و استقرار جمعیت قابل‌توجهی از شهروندان در محله‌ی پردیس را نیز باید به موارد ذکر شده افزود؛ بر همین اساس و با توجه به ضرورت روزافزون اصلاح پل والفجر، طرح تعریض این پل به‌عنوان یک پروژه‌ی زیربنایی و مهم توسعه‌ی شهری در سال ۹۹ با قید فوریت در دستور کار مجموعه‌ی شهرداری برازجان قرار گرفت.

 شهردار برازجان با اشاره به اینکه در سال گذشته با اعلام خبر آغاز فاز مطالعاتی این پروژه‌ی مهم، نوید آغاز قریب‌الوقوع روند اجرایی طرح را داده بودیم بیان کرد: با توجه به ضرورت رسیدگی به وضعیت خروجی شهر برازجان به سمت اهرم، طرح تعریض پل والفجر در دستور کار قرار گرفت که پس از پایان فاز مطالعاتی طرح و طراحی پل، به حول و قوه‌ی الهی مراحل تشریفات قانونی انتخاب پیمانکار آغاز  و مناقصه‌ی انتخاب پیمانکار واجد شرایط آگهی شد.

مهندس محمدی درخصوص مختصات فنی و اجرایی این طرح تصریح کرد: این پل بتنی با سه دهانه و طول کلی ۴۵ متر اجرا خواهد شد که برآورد اولیه هزینه‌ی احداث آن معادل ۱۸۰ میلیارد ریال بوده و امید می‌رود با احداث این پل شاهد سهولت رفت و آمد از ورودی جنوبی شهر برازجان در آینده باشیم.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۸
لطف بفرمایید به گوش جناب شهردار برسانید چون این پل ورودی شهر هست و بر روی رودخانه باستانی آردو داره ساخته میشه و و در فصول بارندگی سال رودخانه جاری  شهر هست و در مسیر تفریحی و گردشگری تمام مردم شهر قرار داره یک پل با سبک معماری زیبا ساخته بشه.لطفا به گوش شهردار برسانید.لطفا به گوش شهردار برسانید.لطفا به گوش شهردار برسانید.... شهروند دلسوز
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر