پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۴۶۵
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیریم تا با استفاده از ظرفیت چهار نیروگاه فعال تولید برق در جنوب استان، معضل قطعی برق در استان به حداقل برسد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، حجت الاسلام موسی احمدی بیان کرد: از زمان شروع قطعی برق در استان بوشهر تمام تلاش خود را بر آن گذاشته‌ام تا با برطرف کردن موانع، قطعی برق در استان بوشهر با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان به حداقل برسد همان طور که در کمترین زمان ممکن مشکل حذف مدیریت منطقه پارس دو، حل شد.

وی گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که قطعی برق در استان بوشهر به دلیل کمبود ۲۰۰ مگاوات برق در شبانه روز است و بنا شده وزارت نیرو در اسرع وقت نماینده خود را برای استفاده از ظرفیت‌های نیروگاهی موجود در جنوب استان بوشهر مشخص کند.

احمدی افزود: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت نیروگاه‌های شرکت ال ان جی کنگان، پتروشیمی مبین، پتروشیمی دماوند و نیروگاه بعثت عسلویه، میزان قطعی برق استان را به حداقل ممکن برسانیم. این واحد‌ها می‌توانند با حداکثر توان تولید خود بیش از ۲۰۰ مگاوات برق را به شبکه سراسری تزریق کنند و در این راستا تمام تلاش خود را گذاشته‌ام تا با ایجاد هماهنگی و افزایش ظرفیت تولید نیروگاه‌ها، معضل قطعی برق ابتدا در جنوب استان بوشهر و سپس در کل استان و در مرحله بعد در استان‌های مجاور به حداقل برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر