شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۵۲۶
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

فکرشهر: در آیینی از ملی‌پوشان بوشهری که به تازگی در رقابت‌های بین‌المللی افتخارآفرینی کرده‌اند و استعداد‌های جوان و نوجوان موفق ورزش استان تقدیر شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، استاندار بوشهر در این آیین با تاکید بر حمایت همه جانبه از ورزش استان گفت: مسئولان حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی استان باید با مانع‌زدایی و رفع محدودیت‌ها، در زمینه پشتیبانی از ورزشکاران این استان اقدام کنند.
 
عبدالکریم گراوند همکاری مجلس شورای اسلامی در رفع محدودیت‌ها در حمایت از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی با اصلاح قوانین را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: از هیچ کوششی برای حمایت از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی فروگذاری نمی‌شود و پیگیری و حمایت‌های لازم مورد توجه قرار دارد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم با قدردانی از توجه استاندار به حوزه ورزش و زیرساخت‌های ورزشی گفت: استان بوشهر در حوزه زیرساخت‌های ورزشی جزء سه استان برتر کشور است.
 
احمد بهروزیان‌فرد با بیان اینکه تا قبل از سال ۱۳۹۲ زیرساخت‌های ورزش استان بوشهر بسیار محدود بود افزود: اکنون نقاط مختلف این استان با وجود زیرساخت‌های ورزشی می‌تواند میزبان ۱۵۰ تا ۲۰۰ ورزشکار از تیم‌های ورزشی باشد.
 
وی با بیان اینکه استان بوشهر در زمان حاضر می‌تواند میزبان ۱۵ رشته ورزشی برای برگزاری رقابت‌های ملی و بین‌المللی باشد، عنوان کرد: جایگاه ورزشی این استان که در شش سال پیش رتبه ۲۸ به بالا بود اکنون به رتبه ۱۵ رسیده که نشان از توسعه زیرساخت‌های ورزشی و درخشش ورزشکاران استان در میدان‌های ملی و بین‌المللی است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان از عضویت ۱۶۰ ورزشکار بوشهری در تیم‌های ملی خبر داد و افزود: تیم فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران که نایب قهرمان جهان است، ۵۰ درصد ورزشکاران آن بوشهری هستند.
 
بهروزیان‌فرد، همدلی و تعامل مسئولان با ورزشکاران را ستود و گفت: اعتبارات عمرانی در حوزه ورزش از ۱۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۲ امسال به ۱۵۰ میلیارد تومان رسیده است و تلاش می‌شود طرح‌های ورزشی نیمه تمام تا نیمه نخست امسال تکمیل شود.
 
در این نشست تعدادی از ورزشکاران و مسئولان هیئت‌های ورزشی استان مطالبات خود را بیان کردند.
 
در این آیین از ملی‌پوشان و قهرمانان استان که به‌تازگی در رقابت‌های بین المللی افتخارآفرینی کرده‌اند و همچنین استعداد‌های جوان و نوجوان موفق ورزش استان تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر