جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان:
فکرشهر: چند روز پس از انتشار کلیپ دستگیری دختر 18 ساله توسط مردی در برازجان، بالاخره پلیس در این باره به طور رسمی واکنش نشان داد و همان را تایید کرد که پیش تر به «فکرشهر» گفته بود؛ ولی با جزییاتی بیشتر...
کد خبر: ۸۹۶۵۰
شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

فکرشهر: چند روز پس از انتشار کلیپ دستگیری دختر 18 ساله توسط مردی در برازجان و مطلب «فکرشهر» در این باره، بالاخره پلیس در این باره به طور رسمی واکنش نشان داد و همان را تایید کرد که پیش تر به «فکرشهر» گفته بود؛ ولی با جزییاتی بیشتر.

به گزارش «فکرشهر»، فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان درباره ماجرای رخ داده، جزییاتی را مطرح و تایید کرد که «پلیس نقشی در این زمینه نداشته است».

به نوشته روابط عمومی پلیس دشتستان، سرهنگ فرهاد آراوند با اشاره به انتشار یک کلیپ در فضای مجازی از دستگیری یک دختر جوان توسط مردی در یکی از خیابان‌های شهر برازجان اظهار داشت: پلیس نقشی در این دستگیری نداشته است.

وی اضافه کرد: مرد میانسالی که اقدام به دستگیری خانم جوان کرده، شاکی خصوصی وی بوده که پس از صدور حکم جلب سیار از سوی مقام قضائی، به دلیل عدم آگاهی با قوانین شخصاً و بدون هماهنگی با پلیس، اقدام به دستگیری این خانم کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان افزود: این مرد جوان به دلیل رفتار نامناسب و خلاف شرع، توسط پلیس دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده به همراه خانم جوان در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ آراوند ادامه داد: متأسفانه فیلمی توسط افرادی در فضای مجازی منتشر و این دستگیری را به پلیس منتسب کرده است، در حالی که پلیس هیچ نقشی در این دستگیری نداشته و با چنین اتفاقاتی برخورد قانونی خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر