سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دما در بندر دیر و شهر برازجان این استان به ترتیب به ۴۸ و ۴۶ درجه رسید...
کد خبر: ۸۹۷۳۲
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دما در بندر دیر و شهر برازجان این استان به ترتیب به ۴۸ و ۴۶ درجه رسید.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  در این مدت شهرهای اهرم، خورموج و کنگان نیز دمای ۴۵ درجه و عسلویه نیز با ۲۲ درجه کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کرد.

وی بیان کرد: برای چند روز پایانی هفته نیز پیش بینی شده تا دمای هوا بین ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد افزایش داشته باشد.

انصاری یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته رطوبت هوا در جزیره خارگ، گناوه و بوشهر به ترتیب رطوبت ۸۵، ۷۹ و ۷۵ درصد بود و جم نیز با ۲۲ درصد کمترین میزان رطوبت را در استان بوشهر داشت.

وی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا دوشنبه تا اوایل وقت پنجشنبه، در برخی از ساعت‎‌ها به سبب افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی روی خلیج فارس، دریا در سواحل استان به نسبت مواج و متلاطم خواهد بود.

انصاری عنوان کرد: طی این مدت، احتمال وقوع گرد و خاک نیز در برخی از نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی و در ساعت‎‌هایی از ظهر تا اوایل شب با وزش باد و طی صبحگاه در برخی نقاط با مه رقیق صبحگاهی پیش‌‏بینی شده‌است.

انصاری عنوان کرد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ و طی ساعت‎‌هایی از ظهر تا اوایل شب گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش ‎بینی می‏‌شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ و گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‏‌بینی شده‌است.

انصاری افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۵۶ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۴:۱۶، مد دوم ساعت ۱۱:۱۵ و جزر دوم ساعت ۱۹:۲۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر