پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۷۸۰
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: مسئولان در مرکز این استان در باره کالای همراه ملوان (ته لنجی) تصمیم بهتری بگیرند.

حجت الاسلام سید علی حسینی روز دوشنبه در شورای فرهنگ عمومی شهر ستان دیر افزود: مسئولان کشور و استان کالای ملوانی را امتیازی برای مرزنشینان در نظر گرفته اند و گمرک هم آن را ترخیص می‌کند و معنا ندارد که اسم آن قاچاق گذاشته شود و بعد از ترخیص آن را توقیف کنند.

وی گفت: برای رفع این موضوع حداقل در مرکز استان مسئولان در باره ساماندهی آن تصمیم بهتری بگیرند تا مشکلات مردم برطرف شود.

امام جمعه دیر اضافه کرد: نباید جزیره‌ای عمل شود بلکه باید به فکر مردم بود تا اقدام‌های متناقض مسئولان آنها را از نظام اسلامی ناامیدنکند.

وی در باره بزرگداشت سالروز رحلت امام راحل  بیان کرد: امام خمینی (ره) حق طلب و تکلیف گرا بود و عزت از دست رفته و هویت دینی را به ما برگرداند.

حسینی افزود: اگر چه چهاردهم خرداد ارتحال امام روز تلخی بود اما انتخاب مقام معظم رهبری به رهبری امت اسلامی از اقدام شایسته مجلس خبرگان رهبری بود.

وی با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد گفت:  مردم با آگاهی و بصیرت در انتخابات شرکت کنند و شایسته گزینی و انتخاب اصلح داشته باشند.

دادستان انقلاب اسلامی دیر گفت: وظیفه داریم در انتخابات با حضوری گسترده شرکت کنیم و با بررسی به برنامه نامزدها رای دهیم.

علی یزدانی پور افزود: با توجه به رنگ قرمز کرونایی شهرستان دیر هرگونه تجمع ممنوع است و تشییع جنازه‌ها با حداقل افراد بستگان برگزار شود.

وی گفت: پشتوانه مردمی و مدیریت دو ویژگی مهم حضرت امام راحل بود که انقلاب به ثمر نشست و با وجود توطئه های شوم دشمنان اسلام در ۴۰ سال،  انقلاب اسلامی هنوز پابرجا است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت: ایام رحلت حضرت امام خمینی(ره) مناسب‌ترین فرصت برای بازخوانی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب بر اساس تفکر بنیان گذار جمهوری اسلامی است.

غلامرضا ناطقی پور افزود: چهاردهم خرداد رحلت حضرت امام حادثه تلخی برای مردم ایران بود و مجلس خبرگان رهبری با اقدام شایسته ای حضرت آیت الله خامنه ای را به رهبری انقلاب انتخاب کردند و این نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم تا مردم در انتخابات شرکت کنند و اگر موانع سر راه مردم است آن را به موقع برداریم تا مردم به نظام اسلامی امیدوار شوند.

فرمانده انتظامی دیر گفت: مرزنشینان همکار و همیار نیروی انتظامی هستند.

سرهنگ مهدی نظریه افزود: ملوانان شغل شریفی دارند و در راه این شغل زحمت می کشند.

وی گفت: مقابله با کالای قاچاق یکی از وظایف نیروی انتظامی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر